Oliwa i wino, 2003 r. Dziennik życia wewnętrznego, 2004 r. Przypływ i odpływ Melancholia Sto sześćdziesiąta dziewiąta Sto siedemdziesiąta szósta z cyklu Dwieście szósta Dwieście piąta z cyklu Dwieście pięćdziesiąta dziewiąta Dwieście siedemdziesiąta ósma z cyklu Dwieście siedemdziesiąta siódma z cyklu Dwieście Siedemdziesiąta Szósta Dwieście siedemdziesiąta piąta z cyklu Dwieście siedemdziesiąta czwarta z cyklu Dwieście siedemdziesiąta trzecia Dwieście siedemdziesiąta druga z cyklu Dwieście siedemdziesiąta pierwsza Dwieście siedemdziesiąta z cyklu Dwieście sześćdziesiąta dziewiąta, 2011 r. Czułość, Wierność, 2007 r. Kobiety w oknach III, 1996 r. Dwie łzy Europy Dziennik życia wewnętrznego II, 2004 r. Siedzące Siedzące, 2011 r. Siedzące Siedzące Siedzące
W JEDNYM EGZEMPLARZU. Anna SOBOL WEJMAN Stanisław WEJMAN W Galerii Grafiki i Plakatu pojawi się wyjątkowy rodzaj prac. Jest to grafika niezobowiązana do powielania. Prace występują w pojedynczym egzemplarzu, opatrzone są sygnaturą epreuve d’artist. Ten unikatowy dialog toczy się pomiędzy Anną Sobol - Wejman i Stanisławem Wejmanem, pomiędzy graficzką i grafikiem a także żoną i mężem. Tak się składa, że rodzina Wejmanów pasjonuje się tą dziedziną sztuki od wielu lat. Mieczysław Wejman, wybitny grafik, autor „Rowerzysty”, słynnego cyklu akwafort z lat 1964-1970 był ojcem Stanisława, nauczycielem i mistrzem obojga twórców. Ten rodzinny dialog, mieszanka współzawodnictwa, partnerstwa i inspiracji przejawia się w dwóch cyklach graficznych. „Siedzące” Anny Sobol – Wejman nawiązują do cyklu sześćdziesięciu akwafort z motywem dyni zapoczątkowanego w 2004 r. przez Stanisława Wejmana. Oba cykle łączy multiplikacja jednego motywu. Pozorna powtarzalność formy wydobywa nieograniczone bogactwo i zróżnicowanie graficznego języka. Jest to gra pomiędzy ideą wyjątkowości i powtarzalności.