Nieporozumienie Niezwykle trudny poczatek sezonu Bez tytułu (Łąka) Widoczek nad jeziorem Wiosną wypuszczamy ptaka Lunapark Ilustracja: Cyganek Widoczek Miejsce specjalne Widoczek z drzewem Kamienica Oczekiwanie na wyjście nasze podwórko nocka Park Paysage ze sztafażem Jesień Stragan Uliczka przed sezonem Prowincja Spacerkiem przez nokturn Bez tytułu Widoczek nocny Widoczek zimowy Dom Czerwona kamienica Baśnie japońskie. Bezpowrotna góra, 2012 r. Baśnie japońskie. Bezpowrotna góra 2012 Baśnie japońskie. Bezpowrotna góra, 2012 r. Baśnie japońskie. Bezpowrotna góra 2012 Baśnie japońskie. Bezpowrotna góra, 2012 r. Baśnie japońskie. Bezpowrotna góra 2012 Baśnie japońskie. Bezpowrotna góra 2012 Baśnie japońskie. Bezpowrotna góra 2012 Baśnie japońskie. Bezpowrotna góra 2012 Baśnie japońskie. Bezpowrotna góra 2012 Baśnie japońskie. Bezpowrotna góra 2012 Baśnie japońskie. Bezpowrotna góra 2012 Baśnie japońskie. Bezpowrotna góra 2012 Baśnie japońskie. Bezpowrotna góra 2012 Baśnie japońskie. Bezpowrotna góra 2012 Baśnie japońskie. Bezpowrotna góra 2012 Baśnie japońskie. Bezpowrotna góra 2012 Baśnie japońskie. Bezpowrotna góra 2012 Baśnie japońskie. Bezpowrotna góra 2012 Baśnie japońskie. Bezpowrotna góra 2012 Baśnie japońskie. Bezpowrotna góra 2012 Baśnie japońskie. Bezpowrotna góra 2012 Baśnie japońskie. Bezpowrotna góra 2012 Baśnie japońskie. Bezpowrotna góra 2012
Piotr Fąfrowicz urodzil sie w 1958 roku. Studiował historię sztuki na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Ukończył szkołę animacji filmowej w Warszawie. W trakcie studiów zaczął malować obrazy, początkowo olejne, pozniej temperą na papierze. Obecnie oprócz malowania zajmuje się ilustrowaniem książek głównie dla dzieci. Każda z nich została wyróżniona i nagrodzona na wielu konkursach w Polsce i za granicą. Między innymi zdobył II nagrodę i wyróżnienie na Międzynarodowym Biennale Ilustracji w Aki Town w Japonii, a ostatnio w Kopenhadze książka "Wielkie zmiany w dużym lesie" dostała się na listę honorową IBBY. Lubi nowe wyzwania, dlatego jednocześnie zajmuje się projektowaniem plakatów, katalogów, kart pocztowych i ubranek dla dzieci. Jego prace znajdują się w wielu prywatnych kolekcjach na całym świecie.

Mini-wywiad z artystą w serwisie Łap bakcyla.

Czy wcześnie złapał Pan bakcyla sztuki?

Bakcyl we mnie siedział od urodzenia. Nie musiałem go łapać (czasami odnoszę takie wrażenie). Innym razem wydaje mi się, że jestem w nieustannej gonitwie za nim, ale są momenty, kiedy siadam i z rozpaczą myślę, że i tak tego bakcyla nie dogonię.
 
Pamięta Pan swoje ulubione książki z dzieciństwa?


Pamiętam Tuwim, Brzechwę, łącznie z ilustracjami Szancera i Themerson. Lubiłem też „Koziołka Matołka”
 
Ulubiony ilustrator?

Wilkoń Czarodziej, Butenko i wielu z mojego pokolenia i młodszych. .
 
Skąd bierze Pan pomysły?


Nie wiem.

Gdyby nie był Pan ilustratorem, jaki wybrał by Pan zawód?

Leśnikiem, ale w lasach o dużej ilości polan.

Jak zarazić dziecko bakcylem sztuki?

Można próbować, pokazywać dużo dobrej sztuki, rozmawiać z dzieckiem, ale nie ma chyba na to sposobu. Bakcyla się złapie, albo nie.